perfectionisme coach burnout teambuilding dramadriehoek teamcoaching john depressie conflict haag kleurendenken workshop levensfasen coaching blikopener training den roskam

den coach teambuilding perfectionisme blikopener coaching haag dramadriehoek kleurendenken burnout teamcoaching depressie training workshop levensfasen roskam conflict john

coaching blikopener training teambuilding roskam teamcoaching coach kleurendenken levensfasen haag burnout dramadriehoek depressie conflict workshop perfectionisme john den

workshop conflict burnout roskam perfectionisme coaching training den blikopener coach teambuilding john levensfasen dramadriehoek depressie teamcoaching haag kleurendenken

training kleurendenken depressie coach haag conflict workshop roskam den coaching teamcoaching perfectionisme john blikopener levensfasen burnout dramadriehoek teambuilding

roskam burnout coaching blikopener dramadriehoek teamcoaching conflict kleurendenken john workshop levensfasen training teambuilding perfectionisme haag coach den depressie

teamcoaching conflict john haag depressie dramadriehoek blikopener den coaching perfectionisme coach training kleurendenken burnout workshop roskam levensfasen teambuilding

Teamcoaching - case 3

Bij een internationale automotive-organisatie is een accounting-afdeling werkzaam op twee locaties. De manager bemerkte dat er wrevel ontstond tussen de vestigingen over de manier van samenwerken. Om dit boven tafel te krijgen Ún alle medewerkers elkaar te laten ontmoeten (dit was nog niet eerder gebeurd) is een workshop georganiseerd. Vooraf heb ik alle medewerkers gevraagd om hun mening te geven over de gang van zaken. Met behulp van een vragenlijst werden tien thema's in kaart gebracht, zoals visie, rolverdeling, leiderschapsstijl en teamsamenstelling.

Wat leverde de workshop op?

  • Tijdens de workshop zijn de resultaten op een interactieve wijze besproken en zijn door de medewerkers in subgroepjes verbeteracties gedefinieerd die in het jaarplan van de afdeling zijn opgenomen.
  • Door issues en verbeteracties met elkaar besproken te hebben is het vertrouwen in elkaar toegenomen.

De collega's waren zeer positief over deze workshop: 'goed om met elkaar te overleggen, onbekend maakt(e) onbemind', 'fijn dat de manager zo open stond voor de kritiek die er was', 'werken met thema's gaf structuur aan de discussies', 'dit gaat ons helpen om volgend jaar grote stappen te maken'.