teambuilding levensfasen den coach blikopener haag kleurendenken dramadriehoek burnout roskam john perfectionisme teamcoaching training workshop depressie coaching conflict

burnout levensfasen john teamcoaching coach roskam kleurendenken training workshop depressie perfectionisme conflict dramadriehoek teambuilding coaching den blikopener haag

training coach dramadriehoek roskam levensfasen teamcoaching john workshop coaching kleurendenken teambuilding haag burnout blikopener conflict depressie den perfectionisme

depressie john haag levensfasen conflict perfectionisme den training teamcoaching burnout coach coaching roskam teambuilding dramadriehoek blikopener workshop kleurendenken

coaching blikopener training teamcoaching levensfasen john den roskam teambuilding kleurendenken haag conflict dramadriehoek depressie burnout coach workshop perfectionisme

coaching levensfasen burnout haag coach roskam blikopener training teambuilding depressie kleurendenken teamcoaching den dramadriehoek workshop conflict perfectionisme john

teambuilding roskam workshop training perfectionisme kleurendenken teamcoaching den blikopener coaching haag dramadriehoek conflict john depressie levensfasen burnout coach

Teamcoaching - case 3

Bij een internationale automotive-organisatie is een accounting-afdeling werkzaam op twee locaties. De manager bemerkte dat er wrevel ontstond tussen de vestigingen over de manier van samenwerken. Om dit boven tafel te krijgen Ún alle medewerkers elkaar te laten ontmoeten (dit was nog niet eerder gebeurd) is een workshop georganiseerd. Vooraf heb ik alle medewerkers gevraagd om hun mening te geven over de gang van zaken. Met behulp van een vragenlijst werden tien thema's in kaart gebracht, zoals visie, rolverdeling, leiderschapsstijl en teamsamenstelling.

Wat leverde de workshop op?

  • Tijdens de workshop zijn de resultaten op een interactieve wijze besproken en zijn door de medewerkers in subgroepjes verbeteracties gedefinieerd die in het jaarplan van de afdeling zijn opgenomen.
  • Door issues en verbeteracties met elkaar besproken te hebben is het vertrouwen in elkaar toegenomen.

De collega's waren zeer positief over deze workshop: 'goed om met elkaar te overleggen, onbekend maakt(e) onbemind', 'fijn dat de manager zo open stond voor de kritiek die er was', 'werken met thema's gaf structuur aan de discussies', 'dit gaat ons helpen om volgend jaar grote stappen te maken'.