den coaching haag perfectionisme dramadriehoek teamcoaching blikopener roskam depressie training burnout kleurendenken conflict john coach teambuilding levensfasen workshop

coach teamcoaching burnout conflict workshop teambuilding training levensfasen haag blikopener depressie kleurendenken roskam den coaching john perfectionisme dramadriehoek

haag coaching teamcoaching john conflict roskam burnout coach levensfasen kleurendenken teambuilding dramadriehoek den depressie training perfectionisme blikopener workshop

dramadriehoek roskam teamcoaching conflict workshop depressie blikopener john kleurendenken coaching training perfectionisme levensfasen teambuilding haag den burnout coach

perfectionisme roskam depressie coaching den dramadriehoek kleurendenken workshop blikopener haag teamcoaching burnout coach training conflict john levensfasen teambuilding

kleurendenken blikopener conflict burnout teamcoaching den haag workshop dramadriehoek roskam coaching depressie john training teambuilding perfectionisme coach levensfasen

burnout coach workshop training dramadriehoek conflict john haag perfectionisme kleurendenken blikopener roskam depressie coaching levensfasen den teambuilding teamcoaching

Teamcoaching - case 3

Bij een internationale automotive-organisatie is een accounting-afdeling werkzaam op twee locaties. De manager bemerkte dat er wrevel ontstond tussen de vestigingen over de manier van samenwerken. Om dit boven tafel te krijgen Ún alle medewerkers elkaar te laten ontmoeten (dit was nog niet eerder gebeurd) is een workshop georganiseerd. Vooraf heb ik alle medewerkers gevraagd om hun mening te geven over de gang van zaken. Met behulp van een vragenlijst werden tien thema's in kaart gebracht, zoals visie, rolverdeling, leiderschapsstijl en teamsamenstelling.

Wat leverde de workshop op?

  • Tijdens de workshop zijn de resultaten op een interactieve wijze besproken en zijn door de medewerkers in subgroepjes verbeteracties gedefinieerd die in het jaarplan van de afdeling zijn opgenomen.
  • Door issues en verbeteracties met elkaar besproken te hebben is het vertrouwen in elkaar toegenomen.

De collega's waren zeer positief over deze workshop: 'goed om met elkaar te overleggen, onbekend maakt(e) onbemind', 'fijn dat de manager zo open stond voor de kritiek die er was', 'werken met thema's gaf structuur aan de discussies', 'dit gaat ons helpen om volgend jaar grote stappen te maken'.